Acciones desinteresadas

Comença la subhasta benèfica d’Art x Art contra la leucèmia infantil

L’associació Art x Art ha presentat este matí al Mercat de Colom de València la subhasta solidària destinada a recaptar fons per a la investigació de la leucèmia infantil i les malalties rares.

Subasta solidaria ARTxART foto_Abulaila (5)

La diputada provincial de Benestar Social, Amparo Mora, ha assistit a la presentació d’este acte que acabarà el 19 de desembre amb una gala benèfica al Palau dels Arts Reina Sofia, amb l’actuació de Soledad Giménez, Pep Botifarra que participarà en un número de folklore valencià, el grup Dinamic, l’Associació de teatre Taronger, i números de salsa acrobàtica i màgia, entre altres actuacions.

La subhasta dels articles donados per Leo Messi, Francis Montesinos, Aspar Team moto GP, Ripollés, València CF, Llevant UD, València Basket, Soledad Giménez, Enrique Ponce, Masterchef, Rafael Canogar, entre altres, podran vore’s «en viu» des del dia 2 fins al 14 de desembre al Mercat de Colom.

A través de la pàgina www.antiqart.es poden adquirir-se els objectes donats per a esta causa benèfica.

El director de la Fundació d’Investigació, Julio Mas, ha assenyalat que «esta és la primera vegada que la Fundació rebrà una donació de forma directa d’un acte benèfic que ha promogut la ciutadania».

«Que la gent se solidaritze a fer donacions per a promoure la salut dels ciutadans és realment important», ha subratllat el doctor Cortijo.

La diputada de Benestar Social, Amparo Mora, ha agraït a Art x Art la iniciativa que li va presentar a la Diputació de València i que hui s’ha fet realitat amb l’obertura de la subhasta de la qual «espere que la gent, encara que no són bons moments, se solidaritze per a una causa tan important com és la investigació de la leucèmia infantil i les malalties rares».

Mora ha agraït la presència del diputat de Joventut, Miguel Bailach, que ha volgut recolzar esta causa benèfica.

D’altra banda, la diputada ha explicat que «com diu el doctor Cortijo, si es detecten a temps estes malalties l’índex de curació és superior al 80% i ací hem d’enfocar tots els nostres esforços».

«Les malalties rares les patixen poques persones però estan molt malaltes, i les investigacions dedicades a elles són menors perquè afecten a menys població, per això és important que s’invertisquen els esforços necessaris», ha dit Mora.

«Encara que es faça només un passet més amb esta investigació comporta part d’un mur per a la investigació» ha apuntat Mas.

A més, en l’acte celebrat este matí a València, s’ha explicat que els fons per a investigació es canalitzaran a través d’un procediment obert que valorarà els projectes d’estudi de leucèmia o malalties rares, i que hauran de presentar els resultats que obtinguen d’estos.

Subasta solidaria ARTxART foto_Abulaila (4)

Art x Art

María Palanca i Víctor Bueno han agraït com a representants d’esta associació sense ànim de lucre la col·laboració de la Diputació i de les entitats i persones col·laboradores tant per a la subhasta com per a la gala que se celebrarà al desembre.

La història d’esta associació fundada el 2013 i les accions i objectius de les seues actuacions són amb finalitats solidàries i de «satisfacció i gaudi personal» com ha dit Palanca.

En la pàgina www.artxart.org figura tota la informació sobre este projecte benèfic així com un enllaç per a participar en la subhasta.

Etiquetado como: