Colectivos

La Diputació celebra les Falles amb els ‘valencians del món’

La Diputació ha celebrat les Falles amb els fallers de les cases regionals repartides per la geografia espanyola i amb altres que han vingut de llocs com Argentina o París.

Captura de pantalla 2015-03-16 a las 18.08.39

La vicepresidenta tercera, Carlota Navarro, ha rebut este grup de fallers amb el director general d’Administració Local, Vicente Seguí.

Navarro ha dit en les seues paraules emotives que «vos agraïsc que hàgeu vingut de tan lluny per a continuar mantenint vives les tradicions valencianes i per ser els nostres representants en tot el món».

«Les falles són la festa gran dels valencians i ens representen amb la seua idiosincràsia, que és la pròpia del nostre poble i que es manté viva en molts llocs del món gràcies a persones com estes, que el destí ha portat a altres parts» —ha afegit Carlota Navarro.

Entre els representants de París, Argentina i ciutats espanyoles com Eivissa, Saragossa, Santander, etc., també ha estat present la fallera major de València del 2010, Pilar Giménez, que enguany ha sigut anomenada dama d’honor en la ciutat de Sevilla, on residix actualment per «treball i per amor» —com ha dit la pròpia Pilar.

A més, la fallera major ha recordat com és d’especial rebre la gent que ve en l’Avió Faller amb el programa Tornar o els participants en l’acte que hui ha celebrat la Diputació.

Etiquetado como: