historias de la semana

L’Oficina de Promoció Provincial ha rebut més de 4.600 visitants en sis mesos

L’Oficina de Promoció del Patronat Provincial de Turisme, situada en el baix del Teatre Principal de València, ha rebut més de 4.600 visitants de febrer a juliol.

Captura de pantalla 2015-08-10 a las 8.17.58

L’Oficina ha acostat l’oferta turística de 35 municipis i set mancomunitats i associacions de municipis de la província a la ciutat de València. Durant sis mesos, han promocionat els seus atractius turístics els municipis de Villar del Arzobispo, Almàssera, Sot de Xera, Chulilla, Venta del Moro, Alberic, Vilallonga, Castielfabib, Xàtiva, Gandia, Cullera, La Pobla de Farnals, Alcàsser, El Puig de Santa Maria, Andilla, Riba-roja de Túria, Sollana, Burjassot, Vallada, Moixent, la Yesa, Alpuente, Algar de Palancia, Alzira, Llíria, Carcaixent, El Perelló, Bunyol, Enguera, Paiporta, Manises, Montesa, Macastre, Yátova i Alboraia.

A més, han difós la seua oferta turística les mancomunitats de la Vall d’Albaida, Alt Túria, Terra del Vi, la Valldigna, La Canal de Navarrés, Riberaturisme i l’Associació de municipis del Xúquer-Cabriel. Cada setmana, un municipi ha comptat amb l’espai promocional de dimecres a dissabte, per a exposar la seua oferta i promocionar els seus productes turístics als ciutadans de la ciutat de València, turistes i visitants.

L’acció de promoció de l’Oficina s’ha reforçat amb diferents accions com a exhibicions d’artesania, degustacions gastronòmiques i actuacions folklòriques.  El Patronat Provincial de Turisme de la Diputació de València ofereix aquest servei gratuïtament a tots els ajuntaments i mancomunitats de municipis de la província de València que sol·liciten acollir-se al programa de promoció. L’Oficina romandrà tancada al públic del 9 al 31 d’agost.

Etiquetado como: