Colaboraciones

Jorge Rodríguez i Mónica Oltra acorden coordinar accions entre Diputació i Generalitat en matèria de Benestar Social

La vicepresidenta de la Generalitat, Mónica Oltra, ha rebut al president de la Diputació, Jorge Rodríguez, en el palau de Valeriola, per a coordinar accions en matèria de Benestar Social entre les dos administracions.

Captura de pantalla 2015-08-14 a las 17.09.13

Jorge Rodríguez ha manifestat que “com a president de la Diputació el correcte és establir unes relacions de normalitat amb la Generalitat i açò no hauria de ser notícia”.

“Que hi haja unes relacions fluïdes, positives i constructives és el lògic però ens havíem desacostumat. El normal és la col·laboració, la cooperació i la lleialtat entre administracions tenint molt clar quin és el paper de cadascun per a conjuminar esforços i arribar com més lluny i a quanta més gent millor” ha afirmat el president provincial.

La vicepresidenta ha confirmat que estarà en l’agenda habitual tenir reunions per a saber què projectes poden portar avant entre tots dos organismes.

Obertura de la residència de discapacitats d’Ontiyent

La vicepresidenta Oltra ha explicat que “aquesta visita es va concertar abans que Jorge Rodríguez fóra president de la Diputació per a abordar temes de temes locals, d’igualtat i polítiques inclusives”.

Un dels objectius prioritaris per a Ontinyent és l’obertura de la residència de discapacitats, que segons han informat Oltra i Rodríguez, està acabada des de 2010 però no estava equipada per a la seua posada en funcionament.

La Consellería està pendent de la cessió d’ús para per part de la propietària, Caixa Ontinyent, perquè es puga habilitar com a centre residencial per al municipi i la comarca

Oltra ha incidit que per a aquest Govern “preval l’autonomia personal enfront de la dependència però quan és necessari, com l’és aquesta residència de discapacitats, volem que s’habilite i s’engegue els pròxims mesos”.

Rodríguez, president provincial i al seu torn alcalde d’Ontinyent, ha explicat que “aquesta residència ha d’atendre a 40 persones amb discapacitat elevada i donarà solució a l’atenció qualificada que precisen i millorarà la qualitat de vida de les seues famílies”.

“Per a un municipi com Ontinyent que ha apostat tan seriosament per les polítiques socials i les polítiques d’autonomia orientades a la promoció de la inclusió social és important que la vicepresidenta de la Generalitat haja entès com una prioritat l’estancament de la residència i que s’accelere la seua adequació i obertura”, ha conclòs Jorge Rodríguez.

Captura de pantalla 2015-08-14 a las 17.09.24

Etiquetado como: