La nova Diputació supervisa l’estat de les seues instal·lacions

El diputat d’Administració General, Pepe Ruiz, ha visitat l’Arxiu Provincial, el Servei de Medicina Laboral i l’Institut Valencià d’Audiofonologia-IVAF- dins de la ronda que està efectuant per conéixer les instal·lacions que alberguen els Serveis de la Diputació de València.

Captura de pantalla 2015-09-26 a las 16.59.33

L’objectiu d’aquestes visites és «conéixer de primera mà totes les dependències i l’estat en què es troben, per a prendre les mesures necessàries a partir d’ací perquè el patrimoni de la Diputació estiga en les millors condicions i es rendibilitze», segons ha explicat Pepe Ruiz.

Tant l’Arxiu Provincial com Medicina Laboral de la Diputació estan situats en un pavelló de l’antic psiquiàtric de Jesús, totalment restaurat i que acull els tresors més valuosos en matèria de documentació històrica i fotogràfica de la província.

D’altra banda, al carrer de Juan de Garay de València hi ha l’IVAF, el col·legi d’Educació Infantil i Primària Luis Fortich i diversos departaments de la institució provincial com són Benestar Social, la Impremta Provincial, el BOP, el Servei de Documentació, etc.

Pepe Ruiz ha recorregut les instal·lacions per comprovar el seu estat actual i ha escoltat els suggeriments del personal, que ha mostrat el seu interés per transmetre en persona al diputat les tasques que acompleixen, els espais que ocupa el personal i els destinats a albergar documentació.

Captura de pantalla 2015-09-26 a las 16.59.43

Etiquetado como: