Acciones

La Diputació aprova 51 projectes del pla d’inversions en l’Hoya de Buñol per 1,6 milions

La Diputació de València ha aprovat finançar amb un total d’1.596.424 euros els 51 projectes d’obres presentats pels ajuntaments de l’Hoya Buñol-Chiva a la convocatòria del Pla d’Inversions Sostenibles (PIFS) 2015 de la corporació provincial.

Captura de pantalla 2015-11-12 a las 16.21.10
La inversió suposarà, a més, la conservació i/o el manteniment de 56 llocs de treball en la comarca, segons les previsions.El PIFS, impulsat per primera vegada enguany, compta amb un pressupost global de 71,2 milions d’euros i té l’objectiu de “apostar pel benestar de les persones, per l’autonomia dels municipis per a decidir en què invertir les subvencions de la Diputació i, a més, pel manteniment o creació d’uns 2.500 llocs de treball en total arran de l’execució d’obres que implica”, ha explicat el diputat responsable de Cooperació Municipal, Emili Altur.Altur ha destacat sobre aquest tema que “els diputats som una eina i un mitjà per a fer política local i sempre donar llibertat a aquells que veritablement coneixen les necessitats de cada municipi, com són els alcaldes i alcaldesses”.

El programa, doncs, “obri un nou camí en els plans d’inversió de la corporació, en el qual els principals criteris per a la seua execució són lavocació municipalista, el respecte a l’autonomia local i el repartiment objectiu de les ajudes”, ha insistit.Inversió globalEl pressupost total del PIFS es distribueix entre tots els pobles de les comarques valencianes, seguint un criteri poblacional, la qual cosa suposa una inversió de 35,88 euros per habitant per a un total de 2.548.898 ciutadans i la creació i/o el manteniment de 35 ocupacions, per milió d’euros invertit en cada població.A més, la corporació ha previst una inversió mínima i fixa de 50.000 euros per poble, en els 118 municipis existents amb menys d’1.500 habitants, i un total de 5.000.000 euros per a les pedanies de València.

Este es el PDF amb el detall dels projectes presentats pels ajuntaments de la Hoya d eBuñol-Chiva i aprovats per la Diputació per a finançar-los a través del PIFS 2015.

Etiquetado como: