historias de la semana

Ivan Martí mostra el seu suport al projecte de «smartcity» de Torrent

El diputat d’Informàtica i Administració Electrònica, Ivan Martí, ha estudiat junt al regidor de Gestió de Recursos i Modernització de Torrent, Andrés Campos, el pla director «Torrent Smartcity» que ha desenvolupat aquest ajuntament de la comarca de l’Horta.

Captura de pantalla 2015-11-16 a las 9.55.59

Ivan Martí ha explicat a Andrés Campos el projecte pilot «Smartcities» Dival de la Diputació i ha mostrat el seu suport al pla desenvolupat des de Torrent: «treballarem de manera conjunta per a desenvolupar sinergies i prestarem a l’ajuntament els serveis que necessiten per a seguir avançant en aquest camp».

En aquest sentit, Martí ha destacat que «una smartcity és veritablement una ciutat intel·ligent si dóna resposta a les necessitats concretes de cada poble. Per açò, a l’hora de treballar en aquest camp és fonamental que cada ajuntament tinga clares les prioritats d’actuació, com és el cas de Torrent, que ja treballa amb un pla director».
En aquest sentit, el diputat ha traslladat a Andrés Campos, qui ha estat acompanyat pel tècnic municipal Manuel Herrero, «l’aposta que s’està fent des del govern de la Diputació per fomentar i perfeccionar un programa de smartcity que puga aplicar-se a les diferents realitats dels municipis valencians».
Campos ha manifestat que «l’objectiu d’aquest projecte de ciutat intel·ligent és desenvolupar un programa d’actuacions que millore la posició de Torrent com a ciutat, apostant per la innovació, la sostenibilitat, el govern obert i les noves tecnologies».

- See more at: http://portal.dival.es/sala-prensa/content/ivan-marti-mostra-el-seu-suport-al-projecte-de-smartcity-de-torrent#sthash.786PDIWO.dpuf

Etiquetado como: , ,