La Diputació dóna tot el seu suport als Premis Ovidi Montllor

Captura de pantalla 2015-11-23 a las 16.32.04

La vicepresidenta Maria Josep Amigó i el diputat de Cultura, Xavi Rius, assistiren ahir a la X Nit dels Premis Ovidi Montllor en el Palau de la Música de València en un gest que testimonia que per primera vegada la Diputació de València recolza els premis de la música valenciana.

La vicepresidenta Maria Josep Amigó va declarar que «és molt important que estiguem en aquest lliurament de premis, perquè, després de nou anys que s’estan duent a terme, és la primera vegada que la institució ha col·laborat».

A més digué que «venint a la gala estem fent normal el que hauria de ser normal, i és que la nostra obligació és patrocinar i recolzar des de les institucions la cultura valenciana, i dins d’açò estan els nostres músics valencians».

Acord de la Junta de Govern

La Juntade Govern de la Diputació de València ratificà recentment el conveni amb l’Associació Col·lectiu Premi Ovidi Montllor per al copatrocini dels premis. La durada del conveni s’estendrà des de la data de la firma pel president Jorge Rodríguez i el president de l’associació, Rafa Xambó, fins al desembre del 2015.

Premis Ovidi Montllor 2015

Premi al millor disseny: Nuvolàstic de Júlia, per Sofia Hernández.

Premi al millor videoclip: Aspencat. Música naix de la ràbia, de Pau Berga.
Premi a la millor maqueta: Geografies. Primer Condicional.
Premi a la millor producció i arranjaments: Aspencat. Tot és ara.
Premi a la millor cançó: Si el poguera partir (cançó de batre), de Mox amb Pep Botifarra.
Premi a la millor lletra: Contrallum, de Carles Gener.
Premie al millor disc de cançó d’autor: Entrelínies, de Clara Andrés
Premie al millor disc de folkMare vostrum, de Mara Aranda
Premie al millor disc de hip-hop i electrònica: Tempestes venen del sud, de Zoo.

Premi al millor disc de pop: El temps del llop, de Carles Gener.
Premi al millor disc de rockTuactes i rebomboris, de Mox
Premi a la millor trajectòria: Obrint Pas