historias de la semana

*València Turisme, nova marca turística de la província

IMG_6776

La vicepresidenta de la Diputació de València, Maria Josep Amigó, i la diputada de Turisme, Pilar Moncho, han presentat aquest matí en el Muvim, la nova marca turística de la província.

Amigó ha destacat en el transcurs de l’acte que no es tracta només d’un canvi d’imatge “es tracta de la plasmació d’una nova manera de fer les coses. En les institucions, en la Diputació, en turisme. Moltes coses estan canviant, i molt profundament”.

La vicepresidenta ha ressaltat que “aquesta presentació és l’inici de tot un seguit d’accions que estem preparant, d’acord amb els nostres objectius de recollir les demandes del sector i resoldre els problemes que des del nostre àmbit de govern es poden realitzar i sempre en col•laboració amb les institucions i administracions municipals”.

“La nova marca ens permetrà oferir una imatge més potent i singular i ens ajudarà en el posicionament del nostre producte turístic en els mercats estatals i internacionals”, ha finalitzat Maria Josep Amigó.

Per la seua banda Moncho ha explicat “la marca utilitzada fins ara generava confusió i era necessari modificar-la. La nova marca identifica el nostre territori, recupera la nostra singularitat front a la resta del món i incrementa el valor dels nostres productes”.

“València ha de ser la marca perquè és fàcilment referenciable en el territori i aglutinadora d’afinitats. València ens permet sumar-nos al factor autonòmic i al potencial de la ciutat i València genera confluència, manté la unitat d’esforços i provoca la identitat”, ha afegit la diputada.

Segons Pilar Moncho “el nostre propòsit per a aquesta legislatura és provocar la millora en la capacitat d’acollida al client i la generació d’una major coherència en l’oferta, fent el nostre territori es posicione dins dels mercats turístics”.

L’acte, presentat pel gerent del Patronat, Pau Pérez, també ha comptat amb la presència del vicepresident 2º, toni Gaspar, dels diputats Xavier Rius, Emili Altur, Josep Bort, Ivan Martí, Mari Carmen Contelles, Francisco Miguel Izquierdo, Javier Berasaluce, Guillermo Barber, Beatriz Simón, Mª Carmen Peris, el regidor de Turisme de l’Ajuntament de València, Joan Calabuig, el president de Cámara Valencia, José Vicente Morata, representants de l’Agència Valenciana del Turisme i del sector empresarial i alcaldes i regidors dels municipis turístics valencians.

*València Turisme

El Patronat Provincial de Turisme s’ha marcat com a objectiu millorar la visualització dels municipis valencians dins del mercat nacional i internacional i augmentar el seu posicionament com a destinació turística.

Per a açò, la modificació de la marca és necessària i així definir amb precisió la identitat del territori. La nova marca turística “*València Turisme”, dissenyada per Dídac Ballester, està directament relacionada amb el territori i s’identifica amb la ciutat de València i les comarques que l’envolten.

“València” és fonamental en la marca perquè aglutina afinitats i potencia la ciutat. La imatge gràfica de la marca recorda el mapa de la província de València sense oblidar al Racó d’Ademús amb una composició càlida i amable.

En la marca es pot canviar “Turisme” per altres conceptes sense perdre la identitat visual i així, usar com a eixos principals de la marca turística “Patrimoni”, “Gastronomia”, “Turisme Actiu”, “Mediterrani”, Ecologia” i “Tradicions”.

A més, es podran utilitzar els noms de municipis i comarques per a situar un lloc determinat. En el transcurs de l’acte també s’ha mostrat el vídeo promocional de l’oferta turística de la província de València que convida a conèixer i gaudir de totes les possibilitats turístiques que ofereix “*València Turisme”.

El vídeo té com a protagonista a Iris Lezcano, una amfitriona que presenta totes les localitzacions i convida a sentir i provar la província de València, una destinació de pel•lícula.

IMG_6752