Diputación de Valencia

historias de la semana

*València Turisme, nova marca turística de la província

IMG_6776

La vicepresidenta de la Diputació de València, Maria Josep Amigó, i la diputada de Turisme, Pilar Moncho, han presentat aquest matí en el Muvim, la nova marca turística de la província.

Amigó ha destacat en el transcurs de l’acte que no es tracta només d’un canvi d’imatge “es tracta de la plasmació d’una nova manera de fer les coses. En les institucions, en la Diputació, en turisme. Moltes coses estan canviant, i molt profundament”.

La vicepresidenta ha ressaltat que “aquesta presentació és l’inici de tot un seguit d’accions que estem preparant, d’acord amb els nostres objectius de recollir les demandes del sector i resoldre els problemes que des del nostre àmbit de govern es poden realitzar i sempre en col•laboració amb les institucions i administracions municipals”.

“La nova marca ens permetrà oferir una imatge més potent i singular i ens ajudarà en el posicionament del nostre producte turístic en els mercats estatals i internacionals”, ha finalitzat Maria Josep Amigó.

Per la seua banda Moncho ha explicat “la marca utilitzada fins ara generava confusió i era necessari modificar-la. La nova marca identifica el nostre territori, recupera la nostra singularitat front a la resta del món i incrementa el valor dels nostres productes”.

“València ha de ser la marca perquè és fàcilment referenciable en el territori i aglutinadora d’afinitats. València ens permet sumar-nos al factor autonòmic i al potencial de la ciutat i València genera confluència, manté la unitat d’esforços i provoca la identitat”, ha afegit la diputada.

Segons Pilar Moncho “el nostre propòsit per a aquesta legislatura és provocar la millora en la capacitat d’acollida al client i la generació d’una major coherència en l’oferta, fent el nostre territori es posicione dins dels mercats turístics”.

L’acte, presentat pel gerent del Patronat, Pau Pérez, també ha comptat amb la presència del vicepresident 2º, toni Gaspar, dels diputats Xavier Rius, Emili Altur, Josep Bort, Ivan Martí, Mari Carmen Contelles, Francisco Miguel Izquierdo, Javier Berasaluce, Guillermo Barber, Beatriz Simón, Mª Carmen Peris, el regidor de Turisme de l’Ajuntament de València, Joan Calabuig, el president de Cámara Valencia, José Vicente Morata, representants de l’Agència Valenciana del Turisme i del sector empresarial i alcaldes i regidors dels municipis turístics valencians.

logo

 

*València Turisme

El Patronat Provincial de Turisme s’ha marcat com a objectiu millorar la visualització dels municipis valencians dins del mercat nacional i internacional i augmentar el seu posicionament com a destinació turística.

Per a açò, la modificació de la marca és necessària i així definir amb precisió la identitat del territori. La nova marca turística “*València Turisme”, dissenyada per Dídac Ballester, està directament relacionada amb el territori i s’identifica amb la ciutat de València i les comarques que l’envolten.

“València” és fonamental en la marca perquè aglutina afinitats i potencia la ciutat. La imatge gràfica de la marca recorda el mapa de la província de València sense oblidar al Racó d’Ademús amb una composició càlida i amable.

En la marca es pot canviar “Turisme” per altres conceptes sense perdre la identitat visual i així, usar com a eixos principals de la marca turística “Patrimoni”, “Gastronomia”, “Turisme Actiu”, “Mediterrani”, Ecologia” i “Tradicions”.

A més, es podran utilitzar els noms de municipis i comarques per a situar un lloc determinat. En el transcurs de l’acte també s’ha mostrat el vídeo promocional de l’oferta turística de la província de València que convida a conèixer i gaudir de totes les possibilitats turístiques que ofereix “*València Turisme”.

El vídeo té com a protagonista a Iris Lezcano, una amfitriona que presenta totes les localitzacions i convida a sentir i provar la província de València, una destinació de pel•lícula. 

IMG_6752

Etiquetado como: ,

Comparte este artículo

Posts relacionados

Comenta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos necesarios están marcados *

*

Notícies d’última hora
    Amigó reafirma el compromís del Govern de la Diputació amb la promoció de la cultura en els pobles
La diputació en Twitter
La diputació en Flickr
Buscar
Subscriu-te per email
Subscriu-te al RSS
La diputació en Facebook
Seguix-nos en Twitter
Follow me on Google+
Slider de categoría
  • La Diputació aprova 51 projectes del pla d’inversions en l’Hoya de Buñol per 1,6 milions
  • La nova Diputació fomenta trenta-sis llocs de treball als Serrans amb 1,03 milions del Pla d’Inversions Sostenibles
  • Jorge Rodríguez anuncia un nou pla d’inversió local de 72 milions en 2015
  • Alfonso Rus presenta los nuevos planes provinciales
  • La Diputación de Valencia destina 3 millones al Valle de Ayora dentro del Plan 2014-2015
La diputació en imatges
  • Els alcaldes aproven la Diputació amb notable, però demanen més claredat en els serveis i els criteris de repartiment de les ajudes
  • La Diputació presenta una campanya de promoció lingüística sobre pirotècnia
  • La Institució Alfons el Magnànim es converteix en Centre Valencià d’Estudis i Investigació
  • La Diputació estudia desbloquejar la Ruta dels Ibers i convertir-la en reclam turístic
  • Jorge Rodríguez a Quatretonda: “El pla d’Inversions Financerament Sostenibles és l’equivalent a quatre o cinc PPOS”
  • El MuVIM obri una nova etapa amb una exposició d’art republicà
  • La Diputació llança el primer Pla Estratègic de Govern Obert
  • La segona edició de la 10K femenina pretén superar les 3.000 inscripcions
  • La província de València aposta per l’emprendiment i la innovació local, de la mà de Startup Europe Week
  • Nueva temporada de victorias para el club de judo patrocinado por la Diputación de Valencia
  • Jorge Rodríguez reclama un pacte d’estat contra la violència de gènere
  • València Turisme patrocina la Volta Ciclista a la Comunitat Valenciana
  • La Diputació aprova 537.500 euros per a cinc programes de Benestar Social
  • Prop de 200 entitats locals reben assistència tècnica dels col·legis professionals amb subvencions de la Diputació
  • Rius presenta la nova programació de l’Àrea de Cultura i anuncia un pla de difusió per Europa de les bandes de música