València Turisme presenta 84 paquets turístics en Fitur

El Patronat de Turisme València Turisme de la Diputació de València presenta en la 36 edició de Fitur 84 ofertes turístiques tancades de 22 municipis i dues mancomunitats.

Els municipis valencians, a més de promocionar els seus atractius turístics, ofereixen propostes a preus assequibles amb l’objectiu de donar a conèixer el turisme gastronòmic, el turisme cultural i el turisme actiu i de naturalesa.

castillo-de-cullera

Ofertes d’interior i litoral

Per a aquesta edició de Fitur, els municipis la zona de costa que presenten les seues propostes són les localitats del Puig de Santa Maria, Sueca, Xeraco, Puçol i la Mancomunitat de la Valldigna, i de la zona d’interior mostren la seua oferta els municipis d’Algemesí, Alzira, Aiora, Bétera, Bunyol, Xiva, Cofrents, Llíria, Ontinyent, Requena, Riba-roja de Túria, Utiel, Xàtiva i la Mancomunitat de la Vall d’Albaida

A més, l’estand de València Turisme compta amb la presència destacada dels municipis de Gandia, Cullera, Oliva, Sagunt i Canet d’en Berenguer.

En l’espai expositiu de la marca turística de la Diputació es podrà obtenir el fullet de les propostes turístiques de la província de València.

Propostes turístiques destacades

Entre les 84 propostes turístiques estan dirigides en sis aspectes específics com són el turisme cultural, el familiar, el gastronòmic, l’actiu, l’escapada romàntica i el destinat al relax, totes elles recollides en el catàleg editat pel Patronat en el qual s’especifiquen convenientment els preus d’excursions, hotels, menjars, etc.. Alguns d’ells són els següents:

- Aiora monumental amb una visita guiada pels Béns d’Interès Cultural de la població, allotjament a casa rural, pensió completa del dissabte i mitja pensió del diumenge des de 70 euros en habitació doble.

- Visita teatralizada al Castell de Bunyol amb escenificació de la història en la fortalesa. Per a grups de més de 15 persones, amb una durada aproximada de dues hores i mitjana, sent gratuït per a menors de 10 anys i l’entrada general per 10 euros.

- Descens del riu Xúquer de forma lliure, des de l’azud de Fortaleny fins al de la Marquesa de Cullera durant de 3 hores. 30 euros per persona que inclouen transport fins al punt d’inici de la ruta i el caiac, jupetí i pala.

- Llíria, ofereix un dia de visita al castell Benissanó i un segon dia per a conèixer la Llíria històrica. Inclou nit d’hotel en règim de mitja pensió, esmorzars, guia local i entrades a monuments. A més presenten l’opció d’assistir a una audició musical de la banda de música més antiga d’Espanya i un passeig campestre entre tarongers per 130 euros.

- Sueca presenta un passeig per l’arrossar per a gaudir d’un marjal ple de vida i que està immers en el Parc Natural de l’Albufera. Durada 3 o 4 hores per a grups de 10 persones a 4 euros per participant.

- La Mancomunitat de la Vall d’Albaida, la Safor, Ribera Alta i Baixa proposen visites guiades pels municipis de les quatre comarques amb visita guiada als seus municipis, entrada a monuments, museus i degustació gastronòmica amb un cost de 4 euros i la possibilitat d’allotjament i restaurant.