Fitur

L’estand de València Turisme rep més visites que l’any passat en FITUR

El Patronat de Turisme ha participat enguany en FITUR 2016 per a donar a conèixer la nova marca turística “València Turisme” i promocionar els principals productes dels municipis valencians.

Captura de pantalla 2016-01-25 a las 8.09.23

En aquesta edició, celebrada entre el 20 i el 24 de gener, s’està registrant una major afluència de visites a l’estand de la Diputació de València que en anys anteriors.

Segons la diputada de Turisme, Pilar Moncho, “hem apostat per mostrar la nostra nova marca, una imatge renovada que ha tingut molt bona acceptació entre tots aquells que s’acosten a l’estand del Patronat”.

“València ja és coneguda tant a nivell nacional com a internacional i els visitants han volgut conèixer la nova marca, la nova línia de publicacions i descobrir el que oferim”, ha explicat la responsable de Turisme.

“Des del Patronat comencem una nova etapa en la gestió del turisme per a impulsar el desenvolupament turístic en els municipis i comarques valencians” ha destacat Pilar Moncho.

Aqueixa nova gestió es basa en les noves línies de treball de promoció i comercialització, la col•laboració administrativa, la creació i interpretació del producte turístic i els estudis i planificació del territori.

Acords comercials

Durant els dies de celebració del certamen turístic, els tècnics del Patronat de Turisme han mantingut més de 30 reunions amb professionals del sector com a agències de viatges, touroperadors, mitjans de comunicació, altres administracions públiques, etc.

La professionalitat ha sigut un dels factors determinants d’aquesta fira. “Ha sigut un FITUR molt professional, hem parlat amb el sector per a treballar conjuntament i obtenir un objectiu comú i potenciar el turisme valencià”, segons ha comentat la diputada.

Entre els diferents acords destaca el tancat per a participar en la Convenció Mundial d’Agències de Viatges que se celebrarà en 2017 a València.

A més, enguany han col•laborat en el nostre estand alumnes del Grau Superior de Turisme de Gandia per a donar a conèixer la nostra oferta al públic que ha visitat l’estand de València Turisme.

Propostes per a 2016

El Patronat de Turisme té previstes per a enguany importants propostes per a donar un nou impuls al turisme.

Entre les principals novetats que s’engegaran enguany destaca la nova línia de subvencions per a ajuntaments, mancomunitats i entitats turístiques que, segons ha explicat la diputada de Turisme, Pilar Moncho, “seran diferents a les quals s’han aplicat fins ara de manera arbitrària i permetran finançar les diferents iniciatives turístiques sobre la base de criteris tècnics i objectius”.

A més, segons ha explicat Moncho “crearem nous productes amb una implantació en la Província de manera pautada i amb comunicació amb les empreses del sector. Realitzarem la confecció de recursos destinats a la coordinació i gestió de productes turístics en la nostra Província, plataformes de suport al sector empresarial i activitats per a millorar el coneixement dels valencians de tot el nostre territori. Volem desenvolupar experiències en tota la província”.