Diputación de Valencia

Fitur

L’estand de València Turisme rep més visites que l’any passat en FITUR

El Patronat de Turisme ha participat enguany en FITUR 2016 per a donar a conèixer la nova marca turística “València Turisme” i promocionar els principals productes dels municipis valencians.

Captura de pantalla 2016-01-25 a las 8.09.23

En aquesta edició, celebrada entre el 20 i el 24 de gener, s’està registrant una major afluència de visites a l’estand de la Diputació de València que en anys anteriors.

Segons la diputada de Turisme, Pilar Moncho, “hem apostat per mostrar la nostra nova marca, una imatge renovada que ha tingut molt bona acceptació entre tots aquells que s’acosten a l’estand del Patronat”.

“València ja és coneguda tant a nivell nacional com a internacional i els visitants han volgut conèixer la nova marca, la nova línia de publicacions i descobrir el que oferim”, ha explicat la responsable de Turisme.

“Des del Patronat comencem una nova etapa en la gestió del turisme per a impulsar el desenvolupament turístic en els municipis i comarques valencians” ha destacat Pilar Moncho.

Aqueixa nova gestió es basa en les noves línies de treball de promoció i comercialització, la col•laboració administrativa, la creació i interpretació del producte turístic i els estudis i planificació del territori.

Acords comercials

Durant els dies de celebració del certamen turístic, els tècnics del Patronat de Turisme han mantingut més de 30 reunions amb professionals del sector com a agències de viatges, touroperadors, mitjans de comunicació, altres administracions públiques, etc.

La professionalitat ha sigut un dels factors determinants d’aquesta fira. “Ha sigut un FITUR molt professional, hem parlat amb el sector per a treballar conjuntament i obtenir un objectiu comú i potenciar el turisme valencià”, segons ha comentat la diputada.

Entre els diferents acords destaca el tancat per a participar en la Convenció Mundial d’Agències de Viatges que se celebrarà en 2017 a València.

A més, enguany han col•laborat en el nostre estand alumnes del Grau Superior de Turisme de Gandia per a donar a conèixer la nostra oferta al públic que ha visitat l’estand de València Turisme.

Propostes per a 2016

El Patronat de Turisme té previstes per a enguany importants propostes per a donar un nou impuls al turisme.

Entre les principals novetats que s’engegaran enguany destaca la nova línia de subvencions per a ajuntaments, mancomunitats i entitats turístiques que, segons ha explicat la diputada de Turisme, Pilar Moncho, “seran diferents a les quals s’han aplicat fins ara de manera arbitrària i permetran finançar les diferents iniciatives turístiques sobre la base de criteris tècnics i objectius”.

A més, segons ha explicat Moncho “crearem nous productes amb una implantació en la Província de manera pautada i amb comunicació amb les empreses del sector. Realitzarem la confecció de recursos destinats a la coordinació i gestió de productes turístics en la nostra Província, plataformes de suport al sector empresarial i activitats per a millorar el coneixement dels valencians de tot el nostre territori. Volem desenvolupar experiències en tota la província”.

Etiquetado como: ,

Comparte este artículo

Posts relacionados

Comenta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos necesarios están marcados *

*

Notícies d’última hora
    Amigó reafirma el compromís del Govern de la Diputació amb la promoció de la cultura en els pobles
La diputació en Twitter
La diputació en Flickr
Buscar
Subscriu-te per email
Subscriu-te al RSS
La diputació en Facebook
Seguix-nos en Twitter
Follow me on Google+
Slider de categoría
  • La Diputació aprova 51 projectes del pla d’inversions en l’Hoya de Buñol per 1,6 milions
  • La nova Diputació fomenta trenta-sis llocs de treball als Serrans amb 1,03 milions del Pla d’Inversions Sostenibles
  • Jorge Rodríguez anuncia un nou pla d’inversió local de 72 milions en 2015
  • Alfonso Rus presenta los nuevos planes provinciales
  • La Diputación de Valencia destina 3 millones al Valle de Ayora dentro del Plan 2014-2015
La diputació en imatges
  • Els alcaldes aproven la Diputació amb notable, però demanen més claredat en els serveis i els criteris de repartiment de les ajudes
  • La Diputació presenta una campanya de promoció lingüística sobre pirotècnia
  • La Institució Alfons el Magnànim es converteix en Centre Valencià d’Estudis i Investigació
  • La Diputació estudia desbloquejar la Ruta dels Ibers i convertir-la en reclam turístic
  • Jorge Rodríguez a Quatretonda: “El pla d’Inversions Financerament Sostenibles és l’equivalent a quatre o cinc PPOS”
  • El MuVIM obri una nova etapa amb una exposició d’art republicà
  • La Diputació llança el primer Pla Estratègic de Govern Obert
  • La segona edició de la 10K femenina pretén superar les 3.000 inscripcions
  • La província de València aposta per l’emprendiment i la innovació local, de la mà de Startup Europe Week
  • Nueva temporada de victorias para el club de judo patrocinado por la Diputación de Valencia
  • Jorge Rodríguez reclama un pacte d’estat contra la violència de gènere
  • València Turisme patrocina la Volta Ciclista a la Comunitat Valenciana
  • La Diputació aprova 537.500 euros per a cinc programes de Benestar Social
  • Prop de 200 entitats locals reben assistència tècnica dels col·legis professionals amb subvencions de la Diputació
  • Rius presenta la nova programació de l’Àrea de Cultura i anuncia un pla de difusió per Europa de les bandes de música