Deporte

València Turisme patrocina la Volta Ciclista a la Comunitat Valenciana

Captura de pantalla 2016-02-01 a las 16.28.52

La Diputació de València, a través de la marca València Turisme, patrocina la “Volta a la Comunitat Valenciana 2016 Banc de Sabadell” que torna després de vuit edicions sense celebrar-se i arrancarà el 3 de febrer en Benicàssim i acabarà el 7 de febrer en la ciutat de València.

La diputada de Turisme, Pilar Moncho, i la diputada de Joventut, Esports i Igualtat, Isabel García, han assistit aquest matí a l’acte de presentació oficial de la prova.

L’acte presidit pel director de la Volta Ciclista, Ángel Casero, també ha comptat amb el director tècnic de la Volta Ciclista, Rafa Casero, la regidora d’Esports de l’Ajuntament de València, Mª Teresa Girau, el president de la Federació de Ciclisme de la Comunitat Valenciana, Amadeo Olmos i el director general d’Esports, Josep Miquel Moya. La diputada de Turisme, Moncho, ha destacat en la seua intervenció que “la nova marca turística de la província, València Turisme, estarà present en totes les etapes de la Volta per a promocionar el nostre territori a tot el món gràcies a la presència de la prova en els mitjans nacionals i internacionals”.

Per la seua banda, Isabel García ha donat l’enhorabona a l’organització de la Volta Ciclista i ha ressaltat “l’aposta que es realitza per l’esport des de la Diputació de València tant popular com d’elit, renovant el nostre compromís amb el ciclisme”.

En el transcurs de l’acte Ángel Casero ha agraït la col•laboració de tots els patrocinadors i ha destacat que “la volta torna per a quedar-se”, una volta que es divideix en cinc etapes que passen per molts municipis amb l’objectiu “que la gent veja als ciclistes professionals el més prop possible”.

Recorregut “Volta Ciclista de la Comunitat Valenciana”

El recorregut total de la Volta Ciclista de la Comunitat Valenciana es divideix en cinc etapes repartides en les províncies d’Alacant, València i Castelló. La primera etapa, prevista per al 3 de febrer, començarà a Benicàssim i finalitzarà en Oropesa. “Es tracta de pujar i baixar contínuament per a acabar amb 3 km en pla per a agafar velocitat”, ha destacat Àngel Casero.

El segon tram continuarà per la província de Castelló i arribarà a Fredes a La Pobla de Benifassar, el 4 de febrer. La tercera etapa és la més plana i anirà per la província de València des de Sagunt fins a Alzira, el 5 de febrer i la quarta, es disputarà a Alacant des d’Oriola fins a Xorret de Catí, el 6 de febrer.

La Volta ciclista finalitzarà en la ciutat de València, amb un circuit urbà, el 7 de febrer. “En aquesta etapa s’instal•larà una zona per a donar presència als patrocinadors i es cuinarà una paella per a 500 persones”, ha explicat el director de la Volta.

25 equips participants i 196 corredors

La Volta, reservada per a les categories professionals, se celebrarà del 3 al 7 de febrer, i comptarà amb la participació dels millors equips del panorama actual, amb la seguretat d’oferir un magnífic espectacle pels municipis de la Comunitat.

En la Volta està confirmada la participació de 196 corredors de 25 equips de diferents nacionalitats: holandesos, belgues, alemanys, italians, japonesos, espanyols, etc. Concretament, estan inscrits els equips Team Sky, MoviStar, Astana, Etixx-Quickstep, Katusha, Canondale, Iam Cycling, Cofidis, Lotto Jumbo, Roompot, Bardiani-CSF, Team CCC, Murias, Burgos-BH, Caja Rural, Selecc. España, Wanty, Kinan, Team Rusvelo, Team Roth, Southeast, Tusnad, Gm Europa Ovini, Área Zero i Lokomotiv.